معرفی مجموعه

تاریخچه، خط مشی و منشور اخلاقی ما

خط مشی شرکت سیمان خاکستری نی‌ریز

شرکت سیمان خاکستری نی‌ریز تولیدکننده سیمان در انواع و بسته‌بندی‌های مختلف با ظرفیت سالانه ۱۰۰۰۰۰۰ تن است. مدیریت شرکت سیمان خاکستری نی‌ریز با تاکید بر نگرش فرآیند گرایی در جهت بهبود کیفیت خدمات خود، رضایت مندی مشتریان و سایر طرف‌های ذی‌نفع، بهبود سیستم مدیریت زیست محیطی، ایمنی، بهداشت حرفه ای و سلامت کارکنان و بهینه‌سازی مصرف انرژی اقدام به استقرار استاندارهای

           ISO 2018: 45001      ISO 2015: 14001     ISO  2018:10001      ISO  2018: 10002      ISO  2018: 10003 

                                                                                                                  ISO  2018: 10004     HSE-MS

نموده است.

مدیریت ارشد و کلیه کارکنان سازمان با نگرش بهبود مستمر در کلیه ابعاد، جهت دستیابی به شرایط زیر تلاش می نمایند:

  1. افزایش رضایت مشتریان و سایر طرف های ذی‌نفع و تلاش در جهت توسعه بازار در داخل و خارج از ایران
  2.  آموزش فراگیر و مستمر به منظور توسعه همه جانبه منابع انسانی و ارتقاء سطح مهارت و دانش آنها.
  3. بهبود مداوم عملکرد انرژی با تامین اطلاعات و منابع ضروری و بکارگیری و خرید مواد، تجهیزات و خدمات بهینه از نظر انرژی و رعایت الزامات قانونی در رابطه با بهره‌برداری ، مصرف و عملکرد انرژی
  4.   استفاده بهینه از مواد مصرفی جانبی و سایر منابع مورد نیاز فرآیندها.
  5.  تامین اطلاعات و منابع ضروری و خرید محصولات پربازده انرژی در راستای بهبود مستمر عملکرد انرژی و دستیابی به اهداف کلان
  6.  کنترل شرایط فرآیندهای اصلی، پشتیبانی و مدیریتی با توجه به کلیه الزامات قانونی و سایر الزامات
  7.  استقرار سیستم‌های مدیریت نوین جهت بهینه نمودن فرآیندهای سازمان
  8.  جلب مشارکت همه کارکنان به منظور شناسایی فرصت‌های بهبود، رفع تنگناهای موجود و اقدامات اصلاحی.
  9.  حفاظت از محیط زیست و پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی در راستای توسعه پایدار.
  10.  فراهم‌آوری شرایط کاری ایمن و سالم به منظور پیشگیری از آسیب و بیماری مرتبط با کار
  11.  حذف خطرات و کاهش ریسک‌های OH & S ، با بهره گیری از مشورت و مشارکت کارکنان و نمایندگان آن‌ها.
  12.  بهبود مستمر در کلیه امور سازمان با استفاده از چرخه (PDCA) و تدوین اهداف کلان، خرد و برنامه های اجرایی
  13.  حصول اطمینان از دسترسی آسان و مناسب مشتریان و سایر ذی‌نفعان به فرآیندهای ارتباط با مشتریان
  14.  برقراری ارتباط موثر، قضاوت منصفانه و پرهیز از جانب‌داری در برخورد با مشتریان
  15.   عمل به تعهدات شناسه رفتاری سازمان و تلاش در جهت افزایش رضایت مشتریان
  16.  رسیدگی به شکایات مشتریان به صورت داخلی و در موارد مرتفع نشدن و درخواست مشتری، از طریق مراجع حل اختلاف برون سازمانی امید است همه کارکنان، با درک کامل اصول مندرج در این خط مشی، مدیریت سازمان را با تلاش خود و ارائه پیشنهادات در راستای تحقق اهداف تعیین شده یاری نمایند. اینجانب تعهد می نمایم ضمن نظارت و بازنگری دوره ای بر سیستم یکپارچه مدیریت، از ارتباط و تناسب آن با شرایط سازمان، مطابقت و التزام به الزامات قانونی و سایر الزمات و همچنین الزامات کاربردی، استانداردهای ملی و بین‌المللی، توسعه پایدار، بهبود مستمر و میزان دستیابی به اهداف تعیین شده اطمینان حاصل نماییم

منشور اخلاقی و ارزش‌های سازمانی کارکنان شرکت سیمان خاکستری نی‌ریز

 

  1. ما به تبعیت از فرمان حضرت علی (ع) به مالک اشتر بر این باوریم: “همواره تقوی الهی را پیشه خویش ساخته و طاعت او را به هر چیز مقدم شماریم”
  2.  ما به همه انسانها احترام می گذاریم و در هر شرایطی، قوانین و ضوابط را به صورت یکسان و منصفانه عمل می‌نمائیم .
  3. ما با ارباب رجوع با صداقت، دوستی و امانت بر خورد می‌کنیم.
  4. ما مصمم هستیم در هنگام خدمت در سازمان، وظایف محوله را به شایسته ترین نحو انجام دهیم
  5. ما در خلق فرصت‌ها، پیش دستانه عمل می‌کنیم زیرا معتقدیم “ارزش انسان‌ها به اندازه مشتقات آنهاست”.
  6. ما بر این اعتقادیم که باید در قبال همکاران، اخلاق‌گرا در برابر مشتریان، پاسخگو باشیم.
  7. دوستدار محیط زیست و برای جامعه، دارای ارزش افزوده و حافظ منافع سهامداران و سایر ذی‌نفعان خواهیم بود.
  8. شایسته سالاری یک فریضه است هر کس بر اساس کیفیت کار و میزان ارزش افزوده‌اش در سازمان، مورد تقدیر و حمایت قرار می‌گیرد.
  9. ما با اقتدا، به کلام نورانی حضرت علی (ع) که می‌فرماید: “من شاور الرجال شارکها فی عقولها” در تصمیمات و اداره سازمان از نظرات مشورتی کارکنان و تماسی ذی‌نفعان استفاده می‌کنیم و فرهنگ مشارکت را توسعه می‌دهیم.
  10. ما معتقدیم کسی که با علم، عسل کند بدانند کسی است که در راه روشن راه می‌رود بنابراین توجه به پژوهش، تقویت آموزش‌های علمی – کاربردی و ارج نهادن به تجارب خبرگان را سر لوحه خود قرار می‌دهیم.
  11. امر به معروف و نهی از منکر دلسوزانه اصلی مترقی و وظیفه انسانی ماست پس صادقانه نظرات خویش و پیشنهاداتمان در مورد سازمان به مدیران و در مورد همکاران عزیزمان را به خودشان ابراز می‌نمائیم .
  12. ما باور داریم فرصت شغلی که به دست ما رسیده نتیجه تلاشها و اندیشه پاک و توانمند پیشینیان ماست و ما به یاری خدا آن‌را بهتر از قبل تحویل نسل‌های آینده خواهیم داد.
‫۰/۵ ‫(۰ نظر)
Scroll to Top